• A leadott számviteli bizonylatok alapján cégünk precízen, megbízhatóan és naprakészen végzi a munkáját
  • Adóhatóság előtti teljes körű képviselet, ügyfelek állandó és eseti megbízása alapján adóellenőrzések bonyolítása
  • Minden évben az adóváltozásokról teljes körű tájékoztatás, előadás
  • Év végi záró bevallások, beszámolók elkészítése (szükség esetén angol és német nyelven is)
  • Komplex adótanácsadás
  • Fixbéres, és órabéres bérszámfejtés
  • Fontos hangsúlyt helyezünk a munkaügyi törvényekre, kötelező munkaügyi nyilvántartásokra. Az ügyfelek külön kérésére lehetőséget biztosítunk a munkaügyi nyilvántartások elkészítésére
  • Igény esetén SZJA bevallások elkészítésének biztosítása
  • Táppénz, THGYÁS, GYED, GYES, ügyintézése

  • Hitelügyintézések segítése
  • Széchényi kártya ügyintézésnek segítsége
  • Beruházási hitelek, támogatásokkal kapcsolatos tanácsadás, megbízható külsős pályázatíró cég ajánlásával

  • Vállalkozóink számára partner könyvvizsgáló áll rendelkezésre
  • Könyvvizsgálónk nem csak az éves egyszeri könyvvizsgálatot biztosítja, hanem szükség esetén az állandó folyamatos auditálást is vállalja.

  • A jelenlegi Számviteli törvény értelmében a gazdálkodó köteles a számviteli politikáját elkészíteni a megalakulástól számított 90 napon belül, s törvényváltozások esetén azt módosítani, a hatálybalépést követő 90 napon belül. Ennek egyik legfontosabb eleme a pénzkezelési szabályzat, melyet az ART 2009 január 01-től oly módon szabályozta, hogy ellenőrzéskor annak hiánya 500 ezer forint bírságot von maga után. A pénzkezelési szabályzat ellenőrzéskor nem pótolható, annak megléte szükséges.
  • Irodánk vállalja ezen szabályzatok elkészítését kifejezetten a cég profiljának megfelelően

  • egyedi nyilvántartás a használt termékek adás-vételi szerződés alapján. (vásárlási, eladási értékek alapján adó és nyereség nyilvántartása, folyamatos készletnyilvántartás)
  • A használt termékekkel foglalkozó cégeknek lehetőségük van arra, hogy csak a nyereség után fizessék meg az általános forgalmi adójukat. Ennek feltétele a globális nyilvántartás. A globális nyilvántartáson alapuló módszer alkalmazása esetében a viszonteladó által fizetendő adó összesített alapja az azonos adómérték alá eső termékeknek az adó-megállapítási időszakra összesített árrés tömege, csökkentve magával az erre az árrés tömegre jutó adó összegével.
  • Továbbá lehetőség van – illetve ha a használt termék egyedi értéke 50 ezer forint felett van, akkor ezen nyilvántartás a kötelező - arra, hogy az áfa alapja az eladási ár és a felvásárlási ár különbözete. Ebben az esetben egyedi nyilvántartást kell vezetni. (például: használt autók, mobiltelefonok)

  • Az elnyert pályázati támogatások során az ellenőrzés minden esetben kiterjed a könyvelésre is, s annak nem megfelelősége szabálytalansági eljárást von maga után. A főkönyvben a megfelelő számlaosztályon belül, elkülönítve kell könyvelni a támogatott fejlesztés során beszerzett eszközöket, valamint a kiutalt előleget, és a lehívott támogatási összeget. A főkönyvi számla megnevezésének utalni kell a támogatási szerződés sorszámára. EMIR program használatának segítése.

  • A kapott előlegeket, részletfizetéseket a főkönyvben elkülönítve kell nyilvántartani. Szoftverünk lehetőséget biztosít a vevő nevére, azonosító adatára, az előlegfizetések dátumára, esedékességére. Partner cégünk (INCASH KFT) ezen ügyfeleink részére speciális ügynöki, üzleti jutalékot kezelő számlázó és nyilvántartó programot dolgozott ki.
  • Ezen analitika pontos vezetése azért fontos, mert a kapott előlegek után áfa fizetési kötelezettség van, s annak helyessége ezen nyilvántartás nélkül nem lehetséges.

  • Belső ellenőrzést
  • Cégvezetési tanácsadást, üzletviteli adminisztrációt
  • Kinnlevőség kezelése, Vevő - szállító partnerekkel kapcsolattartás, utalási listák összekészítése, utalások lebonyolítása
Ön itt van: Home FŐBB TEVÉKENYSÉGI KÖREINK

Copyright © 2011 Tax Max Könyvelőiroda. Minden jog fenntartva.
weboldal készítés: Orlando Graphix Studio