• egyedi nyilvántartás a használt termékek adás-vételi szerződés alapján. (vásárlási, eladási értékek alapján adó és nyereség nyilvántartása, folyamatos készletnyilvántartás)
  • A használt termékekkel foglalkozó cégeknek lehetőségük van arra, hogy csak a nyereség után fizessék meg az általános forgalmi adójukat. Ennek feltétele a globális nyilvántartás. A globális nyilvántartáson alapuló módszer alkalmazása esetében a viszonteladó által fizetendő adó összesített alapja az azonos adómérték alá eső termékeknek az adó-megállapítási időszakra összesített árrés tömege, csökkentve magával az erre az árrés tömegre jutó adó összegével.
  • Továbbá lehetőség van – illetve ha a használt termék egyedi értéke 50 ezer forint felett van, akkor ezen nyilvántartás a kötelező - arra, hogy az áfa alapja az eladási ár és a felvásárlási ár különbözete. Ebben az esetben egyedi nyilvántartást kell vezetni. (például: használt autók, mobiltelefonok)

  • Az elnyert pályázati támogatások során az ellenőrzés minden esetben kiterjed a könyvelésre is, s annak nem megfelelősége szabálytalansági eljárást von maga után. A főkönyvben a megfelelő számlaosztályon belül, elkülönítve kell könyvelni a támogatott fejlesztés során beszerzett eszközöket, valamint a kiutalt előleget, és a lehívott támogatási összeget. A főkönyvi számla megnevezésének utalni kell a támogatási szerződés sorszámára. EMIR program használatának segítése.

  • A kapott előlegeket, részletfizetéseket a főkönyvben elkülönítve kell nyilvántartani. Szoftverünk lehetőséget biztosít a vevő nevére, azonosító adatára, az előlegfizetések dátumára, esedékességére. Partner cégünk (INCASH KFT) ezen ügyfeleink részére speciális ügynöki, üzleti jutalékot kezelő számlázó és nyilvántartó programot dolgozott ki.
  • Ezen analitika pontos vezetése azért fontos, mert a kapott előlegek után áfa fizetési kötelezettség van, s annak helyessége ezen nyilvántartás nélkül nem lehetséges.

  • Belső ellenőrzést
  • Angol kommunikációt
  • Cégvezetési tanácsadást, üzletviteli adminisztrációt
  • Kinnlevőség kezelése, Vevő - szállító partnerekkel kapcsolattartás, utalási listák összekészítése, utalások lebonyolítása

Online eléréssel letöltheti:

  • Előző évek mérlegadatai, eredmény-kimutatása, kiegészítő melléklete, főkönyvi kivonatai
  • Aktuális munkavállalók adatai (éves szabadság keret, munkaidő, bruttó bér, beosztása, munkaköre FEOR számmal)
  • Igény szerint pénztárjelentés, speciális főkönyvi kartonok, időszaki eredmény kimutatás
  • Irat mintatár (jelenléti ív, munkaszerződés, megbízási szerződések)

 

Lásd: ÜGYFÉLKAPU menüpont

Ön itt van: Home FŐBB TEVÉKENYSÉGI KÖREINK Speciális szakterületeink

Copyright © 2011 Tax Max Könyvelőiroda. Minden jog fenntartva.
weboldal készítés: Orlando Graphix Studio